KhushabPenukar jenis kering Scb18Apa kelebihan prestasi

  • masa pelepasan:2022-08-31 18:59:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:327
  • Penerangan pantas:

    Khushab, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semaki

Kandungan artikel
tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

KhushabBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

TipitapaAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Segel kebocoran minyak

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.


KhushabPenukar jenis kering Scb18Apa kelebihan prestasi



Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan,KhushabOperasi ekonomi pengubah kuasa, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, hentikan angkat angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh,KhushabName, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Laporan pemeriksaan kualitiJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


KhushabPenukar jenis kering Scb18Apa kelebihan prestasi



Sebab api dalam pengubah kuasa

middlemanMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Dalam terma tempat penggunaan,Khushab1600KVA transformer price, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

KhushabPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

KhushabMaklumat produk lain
  • Malah YehudaPenukar tegangkualiti tinggi

    Malah YehudaPenukar tegangkualiti tinggi

  • BotouPlatform hidraulik tetapIndustri mempercepat langkah penyesuaian

    BotouPlatform hidraulik tetapIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • BotouJembatan penerbangan hidraulikAnalisis pasaran spot

    BotouJembatan penerbangan hidraulikAnalisis pasaran spot

  • Guidonia MontecelioJambatan naik jenis jambatanCara merawat pembinaan tamadun ekologi

    Guidonia MontecelioJambatan naik jenis jambatanCara merawat pembinaan tamadun ekologi

  • Guidonia MontecelioPlatform angkat bimbitMaklumat pelarasan harga

    Guidonia MontecelioPlatform angkat bimbitMaklumat pelarasan harga

  • Guidonia MontecelioLift Duduk Rumah VillaPotensi permintaan pasaran

    Guidonia MontecelioLift Duduk Rumah VillaPotensi permintaan pasaran

  • IksalPenukar tegangan tinggi elektronikApakah status perniagaan

    IksalPenukar tegangan tinggi elektronikApakah status perniagaan

  • qinghuangdaoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar y

    qinghuangdaoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar y

  • segera:Peringatan: Maklumat KhushabPenukar jenis kering Scb18Apa kelebihan prestasi memberi anda KhushabPenukar jenis kering Scb18Apa kelebihan prestasi oleh syarikat kami, perkhidmatan KhushabPenukar jenis kering Scb18Apa kelebihan prestasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KhushabPenukar jenis kering Scb18Apa kelebihan prestasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KhushabPenukar jenis kering Scb18Apa kelebihan prestasi. KhushabPenukar jenis kering Scb18Apa kelebihan prestasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KhushabPenukar jenis kering Scb18Apa kelebihan prestasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!